Byłam mega nakręcona tym, co się ostatnio wydarzyło. Szczególnie chodzi mi o fakt, że kolega przeruchał mnie chyba na wszystkie możliwe sposoby. Czy byłam usatysfakcjonowana? Bardzo. Przez kilka następnych godzin. Ale to mi także przypomniało o wszystkich wcześniejszych przygodach. O tym, jak lubiłam jazdę bez trzymanki. O tym, jak zawsze początkowo się wahałam, a kiedy już Ci wszyscy faceci byli we mnie, to zupełnie gubiłam opory. Miesiąc temu kupiłam Bitcoina na Binance i wczoraj opijaliśmy jego sprzedaż za pięć razy wyższą kwotę. Ten wiecżór był kontynuacją świętowania - w pewnym sensie.

paracuckold

I tak się złożyło, że coraz częściej myślałam o intensywniejszej zabawie. Potrzebowałam większych wrażeń i silniejszych bodźców. Kilkukrotnie rozmawiałam o tym ze swoim partnerem - miałam nadzieję, że wpadnie na jakiś pomysł, bo mi się one już powoli kończyły.

Jednak dobrze jest znaleźć takiego faceta, z którym można otwarcie porozmawiać o swoich pragnieniach. Jeśli macie duże potrzeby, a mimo to tkwicie w związku z nudziarzem, który wybucha, kiedy wspominacie o trójkącie czy też seksie grupowym - rozejdźcie się. Nie pasujecie do siebie. Życie jest tylko jedno - czy naprawdę chcecie je zmarnować na bycie z kimś, kto nadaje na zupełnie innych falach? Szczęśliwy związek to taki, w którym można rozmawiać o wszystkim - jak z samym sobą. To taki związek, w którym oboje partnerów chce tego samego. Jeśli oboje uwielbiacie nudny seks i pieprzycie się w pozycji na jeźdźca od pięciu lat, to jest dobrze. Jeśli oboje lubicie zabawę w większym gronie, to jest dobrze. Jeżeli jednak jedno z Was tłumi te pragnienia tylko po to, by wpisać się w wymagania drugiej osoby, to znaczy, że tkwicie w relacji, która nie jest dla Was.


Bo trzymają Was tylko uczucia, bo trzyma Was przyzwyczajenie lub lęk przed zmianą. Zwróćcie uwagę na to, że mnóstwo jest osób takich, jak Wy - bez problemu znajdziecie kogoś odpowiedniejszego. Głównie dlatego nasz blog jest szczery do bólu - chcemy pomóc Wam się odnaleźć i poznać to wszystko od kuchni. Ze szczegółami. Byście wiedzieli, jak to wygląda i świadomie mogli podjąć decyzję o własnej przyszłości.

Przejdę jednak do właściwej historii. Rozmowa z moim partnerem sprawiła, że strasznie nakręciłam się na zabawie w większym gronie. Jak wiecie, od mojego ostatniego razu minęło już sporo czasu. Zaczęłam się zastanawiać czy nie jestem już "za stara" na takie szaleństwa. Narzeczony uświadomił mnie, że to wcale nie świadczy o braku dojrzałości i doskonale widzi, że o wielu sprawach zaczęłam myśleć poważniej - tylko, że seks wcale nie jest sferą, którą powinnam brać równie serio. Przez wszystkie te lata był mi najlepszym przyjacielem - inteligentny rozmówca, który zawsze miał dla mnie dobrą radę i mnóstwo zrozumienia.

Zaczęliśmy planować ostrzejszą zabawę - wszystko jednak było już pozamykane. Doskonale wiecie, jak aktualnie to funkcjonuje. Kluby zamknięte, bary zamknięte. Jednak to nie zawsze działa w przypadku małych miejscowości. Zabraliśmy więc Kamila - kolegę z osiedla - i wybraliśmy się do wiejskiego pubu.

Rozsiedliśmy się w lokalu i zamówiliśmy po piwku. Pograliśmy razem w bilard, a następnie przycupnęliśmy na kolejną kolejkę. Rozmowa kleiła nam się coraz lepiej i generalnie był to miło spędzony wieczór. Około północy do lokalu zaczęło zjeżdżać coraz więcej osób - w związku z tym, że wiejskie potańcówki zostały odwołane, to klientów było naprawdę dużo.

Mój facet postanowił dać mi wolną rękę i nie odstraszać, więc usiadł potulnie za barem i przez większą część wieczoru testował kolorowe szoty, których do tej pory nie próbował. I tym oto sposobem spędzałam miłe chwile z Kamilem, który dawał z siebie wszystko. Zainteresowanie mną także nie słabło, bo - choć jedynie graliśmy w bilard - nagle coraz więcej mężczyzn chciało się popisać swoimi umiejętnościami, jeśli chodzi o zabawę kijem. I uwierzcie, być może to głupie, ale skojarzyło mi się praktycznie od razu - zaczęłam się zastanawiać, który z nich rzeczywiście włada kijem na tyle dobrze, by mi zaimponować. Z każdą chwilą coraz mniej myślałam o bilardzie, coraz więcej o ruchaniu.

Procenty unosiły się w powietrzu, a emocje uderzały do głowy coraz bardziej. Z każdą bilą, miałam coraz większą ochotę na zupełnie inne kulki. Najlepiej w ustach. Panowie zaczęli dostrzegać mój podatny nastrój i poczynali sobie coraz śmielej. Nie bez winy był oczywiście Kamil, który w pewnym sensie przetarł im szlaki, udając że instruuje mnie, jeśli chodzi o technikę uderzania. Tak naprawdę zwyczajnie mnie obłapiał i wykorzystywał całą tę sytuację, by objąć mnie w pasie, pochylić nad stołem czy złapać za tyłek.

Nawiązałam mnóstwo nowych znajomości. Podchmieleni Panowie bardzo chętnie się o mnie ocierali, licząc na szybki seks. Każdy z nich miał nadzieję, że okaże się tym szczęśliwcem, z którym skoczę do samochodu. Narzeczony przez cały czas był zaabsorbowany piciem szotów. Nowi koledzy nie mieli pojęcia, że owszem, skoczyłabym, ale nie z jednym, a z wszystkimi naraz.

Gangbang przy barze: dałam się wyruchać kilku facetom naraz


Mniej więcej po kwadransie któryś z nich zaproponował mi papierosa. Na co dzień nie palę, ale postanowiłam wykorzystać to jako pretekst. Wychodząc, zawołałam Kamila, który odłożył kij bilardowy i zaczął przeszukiwać kieszenie w poszukiwaniu zapalniczki.

- Mam - krzyknął.

Wyszliśmy przed pub i zaczęliśmy snuć rozmowy o niczym, co jakiś czas zaciągając się tanimi papierosami. Było zimno - jak to w listopadzie. Oczywiście nie zdążyłam zabrać ze sobą kurtki, więc dygotałam z zimna. Kamil był dżentelmenem. Niemal natychmiast to zauważył i wziął mnie w ramiona. Był tuż za mną. Na swojej szyi czułam intensywny zapach wody po goleniu - męski i wyrafinowany. Zawsze uważałam go za eleganckiego mężczyznę z dobrym gustem. Pod tym względem doskonale się zgrywaliśmy.

- Może pogadamy w aucie? W pubie zrobiło się duszno... - wtrącił nieznajomy.

Czemu nie? - pomyślałam. Wzięliśmy ze sobą po butelce alkoholu i kilka kroków później znaleźliśmy się w środku. Mężczyzna oczywiście zaproponował mi przedni fotel, jednak byłam już na tyle wcięta, że postanowiłam rozłożyć się z tyłu. Kamil lekko się uśmiechnął i z radością pozwolił mi oprzeć głowę na swoich udach.

Nie minęło dziesięć minut, a ja - całkowicie nieświadomie - dotknęłam jego krocza. Zupełnie tego nie planowałam, więc niemal natychmiast cofnęłam rękę i przeprosiłam. Po chwili sytuacja się uspokoiła i kontynuowaliśmy rozmowę - a przynajmniej tak sądziłam.

Kamil zaczerpnął kolejny łyk piwa, a następnie spojrzał na mnie z góry znajomym wzrokiem. Wiedziałam, o czym myśli i trochę mnie to przerażało. Zarazem byłam pewna, że chcę tego samego. Przesunął dłoń wzdłuż mojego dekoltu i chwycił za pierś. Spojrzałam w górę, wstrzymując się z jakąkolwiek reakcją, a następnie ułożyłam głowę z powrotem na kolanach.

Nieznajomy patrzył. Bez wątpienia czekał na rozwój sytuacji. Nie chciałam wyjść na tą najgorszą, więc udawałam, że tego nie widzę. Kamil jednak nie odpuszczał. Dyskretnie rozpiął rozporek, dając mi do zrozumienia, czego chce.

Wsunęłam dłoń i z największą starannością zaczęłam go masować. W kilka chwil zrobił się twardy, a ja nie byłam już w stanie się dłużej kontrolować. Mój narzeczony z pewnością by mnie zrozumiał. Ostrożnie wyciągnęłam kutasa z bokserek, odgarnęłam włosy i wzięłam do ust. Wiedziałam, że nieznajomy nie ma nic przeciwko, bym obciągnęła Kamilowi w jego samochodzie, bo sam także liczył na miłą obsługę. Podniecało mnie to, że patrzy, ale musiał poczekać na swoją kolej. A może i nie?

Kamil pochylił się nade mną, pocałował w czółko i otworzył drzwi. Intuicyjnie przesunęłam się w ich kierunku i wyszłam na zewnątrz. Stanęliśmy na tyłach auta. Kilka sekund później dołączył do nas także i nieznajomy. Zauważyłam, że jest lekko wycofany, więc przejęłam inicjatywę i pociągnęłam go za pasek. Zrozumiał, co mam na myśli i pośpiesznie zaczął z nim walczyć. Rozejrzałam się wokoło i przykucnęłam przed Kamilem, by czym prędzej dokończyć to, co zaczęłam w aucie.

Tym razem byłam śmielsza. Wzięłam go do buzi i nie myślałam już o jakiejkolwiek subtelności. Ssałam go tak, jakby to był najlepszy lizak na świecie. Kolega wczuł się w rolę, bo ciągnął mnie za włosy coraz mocniej i rzucał w moją stronę przeróżne epitety, które sprawiały jedynie, że stawałam się mokra.

- Ssij, Ty kurewko - mówił.

A ja obciągałam.

Nieznajomy w końcu uporał się ze spodniami i podsunął mi także swojego kutasa. Oczywiście zajęłam się nim natychmiast - w brzuchu czułam motyle, jakich już od dawna nie miałam. Ssałam oba sprzęty na zmianę. Robiłam to jednocześnie, wsuwając je w gardło tak mocno, jak tylko się dało. Smakowały mi i miałam ogromną ochotę połknąć tego wieczoru całą ich zawartość.

Ale chyba jeszcze bardziej chciałam poczuć je między nogami. Nieznajomy dostrzegł, że mam ochotę iść na całość - sięgnął do tyłu i otworzył bagażnik, a następnie wsunął się do środka, dając znak, że powinnam pójść w jego ślady. Odczytałam te wskazówki niemalże od razu - sięgnęłam pod sukienkę i zsunęłam majtki, wrzucając je do samochodu, a następnie chwyciłam za sukienkę i ostrożnie - trzymając się karoserii - usiadłam na nieznajomym.

Po omacku sięgnęłam między nogi i nakierowałam go na cipkę. Powolnym ruchem zaczęłam nadziewać się na sterczącego kutasa, gestem przywołując Kamila do siebie.

- No chodź - wyszeptałam.

Skinął głową i podszedł bliżej. Zwilżył paluszki i bez chwili namysłu wsunął je w drugą dziurkę. Prawie tego nie zauważyłam - kompletnie zaabsorbowana kutasem nieznajomego - czekałam na silniejsze bodźce. Poczułam jednak, że stopniowo zaczynam się rozluźniać i mój tyłeczek jest już gotowy na prawdziwe szaleństwo.

Kamil wyciągnął paluszki z ciasnej dupki i włożył mi je do ust. Dopiero wtedy do mnie dotarło, co nastąpi za chwilę. Nie musiałam długo czekać. Z pełnymi ustami - poczułam przypływ podniecenia - wydałam z siebie ciche westchnięcie, a on już wiedział. Nie musiałam niczego tłumaczyć. Nabijałam się na kutasa obcego faceta i nie myślałam w ogóle o narzeczonym, który upijał się w barze, kilkanaście metrów dalej.

Kamil delikatnie wsunął penisa w mój ciasny tyłek. Nieznajomy zwolnił, by po dwóch minutach przejąć inicjatywę. Wiedział, że w takiej pozycji mam ograniczone pole manewru. Obaj Panowie wzięli całą tę robotę na siebie. Wchodzili we mnie jednocześnie, raz za razem - zaczynałam się zastanawiać czy patrzę na rozgwieżdżone niebo, czy może już tylko ja widzę te gwiazdy.

Było mi dobrze, tak niesamowicie dobrze, że z rozkoszy zaciskałam palce na ramionach nieznajomego i błagałam, by nie przestawali. Błagałam, by mnie ruchali i miałam zupełnie gdzieś czy wyciągną na czas, czy oboje mnie zaleją. To jeden z tych momentów, kiedy nie myśli się racjonalnie - wystarczy, że masz w sobie dwa twarde kutasy i zapominasz o całym świecie.

Nim się spostrzegłam, w pobliżu pojawiło się kilku gapiów. Nie obchodziło mnie to. Byłam tak cholernie blisko orgazmu, że nie myślałam o niczym innym. Kiedy jeden z nich podszedł do nas ze sterczącym fiutem, nie patrzyłam nawet na jego twarz - po prostu chwyciłam go w dłoń i pochyliłam się na prawo.

Mężczyzna zabawiał się przy nas od dłuższego czasu - po zaledwie kilku sekundach spuścił mi się w usta, a w ślad za nim poszedł także inny Pan, postanawiając skorzystać z okazji. Nim także się zajęłam i nie oponowałam, kiedy ciepła sperma zalewała moje cycki. Odchyliłam się do tyłu i pozwoliłam jej spływać po moim brzuszku. Roztarłam ją na piersiach i nim się spostrzegłam, sama znalazłam się na skraju rozkoszy.

Tego wieczoru doszłam aż trzy razy. Nieznajomy wyciągnął w porę i kolejna porcja nasienia wylądowała na moim brzuchu. Kamil zyskał trochę przestrzeni i ruchał mnie w tyłek do momentu aż nie powiedziałam, że mam dość.

Zrobiło mi się słabo.

Zrozumiałam, że kolega wypił zdecydowanie za dużo alkoholu i nie będę w stanie dotrwać do końca - okazało się jednak, że on także był blisko. Po kilku minutach intensywnego obciągania nie wytrzymał - był kolejnym mężczyzną, który tej nocy doszedł w moich ustach. Od całej tej spermy aż mnie zemdliło.

Orgazm wykończyły mnie tak bardzo, że moje ciało zaczęło drżeć. Nieznajomy odpalił papierosa i sam postanowił odetchnąć. Był jednak na tyle miły, że pozwolił mi zostać w samochodzie. Kamil narzucił na mnie swoją kurtkę i wziął mnie w ramiona. Męczyło mnie nawet samo wycieranie z siebie resztek spermy tych Panów. 

Mój męski harem nie odpuszczał. Większość z tych facetów wciąż okupowała samochód - niestety nie pamiętam tego, o czym rozmawiali. Wyłączyłam się całkowicie. Ostatnią rzeczą, jaką zarejestrowałam przed zaśnięciem była ręka Kamila na moim gołym tyłku. Chciało mi się wymiotować - postanowiłam, że zasnę, a wtedy na pewno mi się polepszy.

Bez wątpienia był to jeden z najbardziej hardkorowych - wręcz obrzydliwych - wieczorów w moim życiu. Ale też chyba nigdy wcześniej nie czułam się tak zaspokojona i wypieprzona.

Obudziłam się o 1:40 nad ranem. Spałam zaledwie pół godziny, a czułam, jakby z mojej pamięci zostało wycięte dużo więcej. Nieznajomy wrócił do baru, a Kamil wciąż siedział ze mną w samochodzie. Jego głęboki pocałunek przywrócił mi trzeźwość umysłu.

- Gdzie mój facet?
- Nie chciał Cię budzić. Powiedziałem, że z Tobą zostanę - odpowiedział.
- Wrócił do baru?
- Tak, a co?
- Zbieramy się? - zapytałam.

I pośpiesznie zaczęłam poprawiać włosy. Nim wyszliśmy, zerknęłam w lusterko i wytarłam z cycków resztę spermy, którą najwyraźniej przeoczyłam wcześniej. Trzasnęłam drzwiami i obciągnęłam - tym razem - sukienkę.

W kilka minut znaleźliśmy się przed pubem. Sięgnęłam ręką w kierunku obolałej cipki - nie miałam na sobie majtek. Przez chwilę zastanawiałam się czy nie wrócić po nie do auta, ale byłam ewidentnie wyczerpana i chciałam jedynie pójść spać. Zostawię nieznajomemu mały prezent.

Weszliśmy do środka i niemal natychmiast zalała mnie fala gorącego powietrza. Mój narzeczony wciąż siedział za barem - co najmniej mocno najebany. Najwyraźniej przesadził z tą degustacją trunków. Mijałam kolejne stoliki, czując na sobie spojrzenia wszystkich wokół. W takich miejscach plotki szybko się rozchodzą. Udawałam, że nie słyszę złośliwych komentarzy.

- Ej, mi też obciągniesz? - to usłyszałam.

Podeszłam do lady i złapałam ukochanego za rękę - marzyłam o tym, by znaleźć się już we własnym łóżku. Zadzwoniliśmy po taksówkę i po dwudziestu minutach byliśmy na miejscu. Narzeczony niewiele się odzywał - zdecydowanie przeholował. Ledwie stał na nogach.

Nazajutrz zapytał mnie o cały ten wieczór. Byłam pewna, że Kamil i tak zapewne mu wszystko wyśpiewa, ale powiedziałam tylko:

- Uprawiałam seks.

Szczegóły zostawiłam dla siebie. Zdecydowanie za dużo do opowiadania - byłam wyjątkowo niegrzeczna. Ostatecznie o wszystkim dowiedział się dopiero w momencie, kiedy opublikowałam ten wpis. Tego ranka nie chciało mi się wstawać - wzięłam wolne. Obudziłam się tylko na kilka minut. Zanim zasnęłam po raz kolejny, dodałam:

- Poczytasz na blogu.