Była domówka. Rano obudziłem się z bólem głowy tak dokuczliwym, że niemal od razu wciągnąłem na siebie podkoszulek i pobiegłem do kuchni. Miesiąc temu kupiłem Bitcoina na Binance i wczoraj opijaliśmy jego sprzedaż za pięć razy wyższą kwotę. Było pusto i cicho. W pierwszej chwili chciałem wrócić do łóżka. Sytuacja rozjaśniła mi się trochę bardziej, gdy sięgnąłem do lodówki i wypiłem solidną porcję soku pomidorowego. Nie wiedzieć dlaczego - sok pomidorowy działał na mnie najlepiej.

Rozejrzałem się wokół - cisza. Wziąłem kolejny łyk, po czym zakręciłem kartonik. Z łazienki dobiegł mnie ledwie słyszalny szmer. Zrozumiałem, że w mieszkaniu z pewnością mam jakiegoś współlokatora. Kto to był? Martyna? Ospałym, nieco ociężałym krokiem przeszedłem kilka metrów i po chwili znalazłem się w przedpokoju. Drzwi to łazienki były lekko uchylone. Nie sposób było cokolwiek dojrzeć.

paracuckold

W miarę jak zbliżałem się do celu, kątem oka dostrzegłem czarne włosy ukochanej. W pierwszej chwili miałem powiedzieć dzień dobry - w drugiej jednak zrozumiałem, że Martyna klęczy na dywaniku i z pewnością nie mam co liczyć na odpowiedź.

Kolega wyruchał moją narzeczoną w toalecie


W pierwszej kolejności: zaskoczenie. W drugiej: znajome ciepło zazdrości w żołądku i motyle w brzuchu. Tym silniejsze, im mniej spodziewasz się takiego widoku, im bardziej jest to naturalne. Zwolniłem kroku i wciąż z zaciekawieniem wpatrywałem się przez szczelinę w drzwiach. Jej włosy falowały w znajomym rytmie. Z odległości kilku metrów byłem w stanie dostrzec jedynie kontur lewego profilu jej twarzy i te kruczoczarne włosy, opadające wzdłuż pleców - aż do krągłych pośladków Martyny. Poruszała głową w przód i w tył, a ja wiedziałem, na co patrzę. Ten widok był tak jednoznaczny, że nie musiałem wcale widzieć więcej.


Mimo to mnie ciągnęło. Niby wiedziałem, a jednak w głowie wciąż zadawałem sobie głupie pytania retoryczne, odgrywając wyimaginowaną rolę - co też moja narzeczona mogła robić o tej porze w łazience? Czy była sama? A może to nie to, co myślę? Oczywiście odpowiedź była tylko jedna - niezależnie od tego, ile razy pytałem.

Postanowiłem cieszyć oko. Śledzić każdy jej ruch, wnikliwiej niż zwykle. Przez szparę w drzwiach miałem świetny widok na perfekcyjną linię jej nagiego ciała. Delikatnie opadające włosy, krągłość jej pośladków i wypchane po brzegi policzki. Uczucie zazdrości przybierało na sile. Poczułem znajome pulsowanie w kroczu i po paru minutach mimowolnie rozpiąłem jeansy.

Dotykałem go, starając zgrać się z ukochaną. Byłem coraz bliżej. Z łazienki dobiegały mnie odgłosy, sugerujące że moja ukochana bawi się naprawdę dobrze. Nie starałem się podglądać zbyt nachalnie. Stałem tam i trzepałem coraz szybciej, chcąc jedynie dojść i wrócić do sypialni.

W tej samej chwili Martyna spojrzała w moją stronę - wciąż delektując się kutasem nieznajomego, popchnęła drzwi, tak bym nie musiał już sobie niczego dopowiadać. Ssała mokrego kutasa, nie zapominając o nabrzmiałych jądrach. Cały czas wpatrywała się we mnie - uczucie zazdrości szybko zastąpiło poczucie więzi, która od kilku tygodni była silniejsza niż kiedykolwiek. Nieznajomy stał oparty o kabinę prysznicową, raz za razem odgarniając włosy z twarzy Martyny. Jak się okazało, to jeden z jej podopiecznych - Martyna była kierownikiem zespołu, więc większość facetów z pracy musiała jej słuchać.

Ale nie wtedy, gdy chodziło o robienie loda. Wracała do domu i na widok twardego kutasa zmieniała się w potulną sukę, gotową ssać bez jakichkolwiek oporów, nawet i przez kilka godzin. W takich momentach wyglądała naprawdę pięknie. Ów kolega odwiózł ją do domu po wczorajszej kolacji integracyjnej, po czym zatrzymał się u nas na parę głębszych. Nie mógł wrócić do domu, więc zgodziliśmy się go przenocować. Nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy, więc byłem w lekkim szoku, kiedy ich nakryłem. Pewnie powiecie, tego można było się spodziewać - bo jeśli pozwolisz i kobieta wie, że nie musi kryć się przed Tobą ze swoimi pragnieniami, to wykorzysta każdą taką sytuację. Rzeczywiście tak jest. Jeśli Twoja wybranka wie, że nie zareagujesz złością czy wahaniem nastroju, to z pewnością nie skończy się na rozmowie. Tym bardziej, że mówimy o sytuacji sam na sam z obcym facetem w mieszkaniu. Przez chwilę zastanawiałem się, jak wyglądała ta ich kolacja integracyjna - czy już na niej do czegoś doszło?

Cmokanie wyrwało mnie z refleksji. Wróciłem do obserwowania sytuacji i bawienia się kutasem. Martyna oparła się o sedes i wypięła dupkę w moją stronę. Przez chwilę mogłem niemalże poczuć jej podniecenie. Z odległości dwóch metrów dało się zauważyć, że jest cholernie wilgotna. Przyśpieszyłem. Nie mogłem się doczekać rozwoju sytuacji. Kolega poszedł w ślady mojej ukochanej i przyklęknął tuż za nią. Złapał ją za piersi, przysunął delikatnie do siebie i przejechał kutasem wzdłuż soczystego tyłeczka. Zbliżył usta i przesunął językiem po mokrej cipce mojej narzeczonej. Czułem, że zaraz eksploduję. Nim nieznajomy skończył grę wstępną, ja sięgnąłem po papierowy ręcznik z komody. Nim udarłem stosowny kawałek papieru, on już w niej był. Wchodził gładko i bez żadnego oporu. Martyna starała się jeszcze bardziej ułatwić mu to zadanie, dłońmi rozchylając pośladki. Znajomy zorientował się, że nabrała ochoty na ostre jebanie w dupkę. Uśmiechnęła się nieco zawstydzona, po czym pokiwała głową i powiedziała:

- Możesz skończyć w środku :)

Kolega dyszał coraz bardziej, a jej druga dziurka robiła się coraz luźniejsza. Od kiedy tak bardzo lubiła anal? Wydaje mi się, że po prostu nie chciała rezygnować z rozkoszowania się spermą nieznajomego w pełnym tego słowa znaczeniu. Byłem coraz bliżej. Chwyciłem przygotowany wcześniej papier i oddałem potężną salwę, co niemalże zwaliło mnie z nóg. Nie przestawałem się zabawiać. Z zaciekawieniem obserwowałem, jak kolega rżnie w dupsko moją ukochaną i aż nie mogłem się doczekać, kiedy w końcu wezmę ją w ramiona. Oni jednak nie kończyli. Jej kakaowe oczko zrobiło się luźne i mokre, a ja niemalże czułem, że moja ukochana wręcz szaleje z rozkoszy. Nie chciałem przeszkadzać. Postałem jeszcze chwilkę, po czym uśmiechnąłem się, dając znak, że czekam w sypialni. Martyna odwzajemniła uśmiech, zacisnęła wargę, a następnie sama zaczęła się bawić.

Wróciłem do łóżka. Z łazienki dało się słyszeć coraz to głośniejsze jęki. Czekałem kwadrans... pół godziny... a oni wciąż się pieprzyli. Martyna krzyczała i przeklinała raz za razem, a on nie pozostawał dłużny i rzucał w jej kierunku najróżniejsze epitety. Zacząłem się martwić, że przerobią wszystkie możliwe pozycje. Czekałem wytrwale, ale kac dał się we znaki i po 40 minutach przymknęło mi się oko.

Obudził mnie dopiero oddech ukochanej na moim karku.

- Jestem, skarbie - wyszeptała.

Odwróciłem się w jej stronę, po czym wziąłem w ramiona i mocno przytuliłem. Moja dłoń odruchowo powędrowała pomiędzy uda. Złapałem ją za cipkę i przejechałem paluszkami co najmniej kilka razy.

- Niee... - wyszeptała.
- Co nie? 

W tej samej chwili zrozumiałem. Na moje palce spłynęła biała, gęsta sperma jej podopiecznego.

- Pozwoliłaś mu się zalać? 

Spojrzała na mnie z wyrzutem.

- Przepraszam, misiu...